Overige informatie

Klachtbehandeling
Een klacht over de dienstverlening van CKC Drenthe Kinderopvang kan in een goed gesprek tussen betrokkenen veelal opgelost worden. Soms kan dit niet en daarvoor hanteert CKC Drenthe Kinderopvang een interne procedure klachtbehandeling. Naast de interne klachtbehandeling bestaat er ook een externe klachtbehandeling. In de folder Klachtbehandeling klanten CKC Drenthe Kinderopvang en de brochure Klachtenloket kinderopvang vindt u meer informatie.
Deze brochures zijn tevens op te vragen bij het Kantoor van CKC Drenthe Kinderopvang.

Inspectierapporten GGD
Hieronder vindt u de meest recente inspectierapporten van de GGD, voor zowel de buitenschoolse opvang als de kinderdagopvang.

Handleiding ouderportaal kinderopvang (Mijn Kinderopvang)
Hieronder vindt u een handleiding voor het ouderportaal. Hierin kunt u onder andere uw gegevens wijzigen, extra opvang aanvragen en berichten aan medewerkers van de opvang verzenden. 

In dit document vindt u het beleid rondom klachtenafhandeling binnen onze kinderopvangorganisatie.
In deze brochure vindt u informatie rondom klachtenafhandeling binnen de kinderopvang.
In de handleiding vindt u alles wat u moet weten over het ouderportaal.
Het meest recente inspectierapport van de GGD over de BSO van De Schutkampen.
Het meest recente inspectierapport van de GGD over de kdv van De Schutkampen.

Deze website maakt gebruik van cookies. Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website zo optimaal mogelijk te laten verlopen. Door op ‘Akkoord’ te klikken of door te gaan met gebruik van de website ga je akkoord met het gebruik van deze cookies.


Of klik hier voor meer informatie.